Σελίδες

Δηλώσεις των ημερών

Ας πάμε να δούμε τι δήλωσαν οι επώνυμοι το τελευταίο διάστημα!

Αλέκος Συσσοβίτης: "Η κινητήριος δύναμη μια γυναίκας είναι η...μήτρα της!"

Και λέω εγώ τώρα...τι μυαλό, ψυχή, καρδιά λέτε γυναίκες;Δεν ακούτε τον Αλέκο;

Γιώργος Τσαλίκης: "Ξέρεις πόσες φορές έχω ξεσκατίσει εγώ τα παιδιά μου στις Fendi πολυθρόνες του σαλονιού;"
Και λέω εγώ τώρα...σε καταλαβαίνω απόλυτα φίλε Γιώργο. Ξέρεις πόσες φορές έχω διαβάσει εγώ κοτσάνες στις αρχαίες -πουλάω όσο όσο- πολυθρόνες του σαλονιού;

Η Ελεονώρα Μελέτη ανεβάζοντας μία φωτογραφία της στο twitter που καπνίζει μια πίπα γράφει: "Κάνω την πίπα! Της ειρήνης καλέ. Πρόστυχοι!"
Και λέω εγώ τώρα...εγώ είμαι ο πρόστυχος της υπόθεσης;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε ένα σχόλιο με κόσμιο τρόπο για να μας πείτε πρόσθετα στοιχεία, την γνώμης κλπ.