Σελίδες

Η Μανωλίδου μιλά για την απουσία της!

Οι τελευταίες φήμες θέλουν την Ευγενία Μανωλίδου και τον Άδωνη Γεωργιάδη να χωρίζουν. Έχοντας διαψεύσει και οι δυο τους τα τελευταία δημοσιεύματα, η μουσικός - παρουσιάστρια μίλησε στην κάμερα του «Made In Star» για τους λόγους που απέχει αυτή την περίοδο από τα τηλεοπτικά, για τα επόμενα σχέδιά της, αλλά και για το πώς της φάνηκε η Μαρία Μπεκατώρου στο «Junior Master Chef». 

«Το είχα πει από παλιά ότι μετά το καλοκαίρι θα καθίσω για ένα διάστημα, γιατί μου έχει λείψει πάρα πολύ η μουσική μου και θέλω να αφιερωθώ αποκλειστικά σε αυτή», είπε η Ευγενία και συνέχισε:«Αυτή την περίοδο έχω απομονωθεί γιατί χρειάζομαι χρόνο και ηρεμία».

Όσο για τα επόμενα τηλεοπτικά της σχέδια και το ενδεχόμενο να βρεθεί στην κριτική επιτροπή του «Ελλάδα Έχεις Ταλέντο»: «Δεν ξέρω καθόλου. Υπάρχουν κάποιες συζητήσεις, αλλά ακόμα είναι νωρίς. Μέχρι την τελευταία στιγμή, κανείς δεν ξέρει τι θα γίνει», δήλωσε χαρακτηριστικά.
 
Τέλος, όσον αφορά στο «Junior Master Chef» και την οικοδέσποινα, Μαρία Μπεκατώρου, η Ευγενία Μανωλίδου είπε ότι της φαίνεται μια χαρά: «Τη Μαρία δεν την έχω παρακολουθήσει. Όχι ότι δεν έχω δει το συγκεκριμένο πρόγραμμα, γενικά δεν βλέπω τηλεόραση. Αποσπασματικά, όμως, που έχω δει λίγο, μου φαίνεται μια χαρά».


πηγή: Πρώτο ΘΕΜΑ online

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε ένα σχόλιο με κόσμιο τρόπο για να μας πείτε πρόσθετα στοιχεία, την γνώμης κλπ.